Przykładowe koszty kwalifikowane w ramach projektów:
⦁ usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
⦁ podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy,
⦁ transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów,
⦁ rezerwacji miejsca wystawowego na targach,
⦁ organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie,
⦁ reklamy w mediach targowych,
⦁ udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
⦁ organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
⦁ koszty informacyjno-promocyjne:
⦁ nabycia lub wytworzenia oraz dystrybucji obcojęzycznych lub dwujęzycznych materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak: gadżety reklamowe, materiały drukowane np. foldery, ulotki, wizytówki,
⦁ produkcji i emisji spotów reklamowych i filmów informacyjno-promocyjnych promujących markę przedsiębiorcy,
⦁ zagranicznej reklamy prasowej, internetowej, reklamy w katalogach targowych i branżowych,
⦁ organizacji prezentacji produktów, kolekcji (np. w formie showroomów),
⦁ przygotowania obcojęzycznej strony internetowej lub obcojęzycznego modułu do istniejącej strony,
⦁ przygotowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych na wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych.