Tworzymy demonstrator stanowiska robotycznego z czujnikiem siły, korzystającego z sieci neuronowej do bezinwazyjnego wykrywania guzów oraz zrogowaceń w tkance ludzkiej.
Laboratorium Art&Science to otwarta i demokratyczna przestrzeń oparta o społeczność zbudowaną z artystów_tek, programistek_tów inżynierów_rek czy naukowczyń_ców.
Pokój do słuchania to muzyczno-przestrzenna instalacja prezentowana w ZODIAKU, przygotowana przez pianistkę i kompozytorkę Hanię Rani oraz architektów Łukasza Pałczyńskiego i Jana Szeligę (Studio Zmir).
We współpracy z Specjalnym Ośrodkiem dla Dzieci Niewidomych w Owińskach oraz Poznańskim Festiwalem Słuchowisk laboratorium art&science przygotowało adaptacje słuchowisk w technologii dźwięku 3D.
Cykl interdyscyplinarnych wydarzeń o charakterze muzycznym gdzie obok regularnych koncertów, prezentowane są zdarzenia niekonwencjonalne, unikatowe w ramach których dochodzi do mediacji pomiędzy nauką, sztuką czy technologią.
Interaktywne środowisko choreograficzno-muzyczne wykorzystujące technologię motion capture. Spektakl został stworzony w laboratorium Art&Science przez kolektyw artystów i artystek: choreografów, kompozytorów i sound designerów.
Otwarty sieciowy instrument, który ma inspirować kompozytorów/rki i słuchaczy/czki, ma generować specyficzne telematyczne doświadczenie uczestnictwa publiczności w koncertach na prawach zbliżonych do wykonawców.
Niezwykły międzynarodowy projekt artystyczny. Gdybyśmy mogli wysłać wiadomość do innej cywilizacji w kosmosie, co byśmy im powiedzieli?Co Ty byś im powiedział?
Pomóż ocalić od zapomnienia historię budynku przy ulicy Zwierzynieckiej 20! Podziel się wspomnieniami lub zdjęciami z czasów, gdy była tu szkoła, uczelnia, przychodnia, stolarnia.
Rozszerzona rzeczywistość pozwala nam zobaczyć miejskie obiekty i przestrzenie z przeszłości, przyszłości oraz te, do których na co dzień nie mamy dostępu.
Dzięki sztucznej inteligencji (AI) prowadzimy autonomiczne przejazdy terenowe: planowanie trasy, samolokalizacja robota i predykcja zużycia mocy w zależności od rodzaju terenu.
Prezentujemy edukacyjne ramię robotyczne, wydrukowane na drukarkach 3D w laboratoriach FutureLabs. Dzięki otwartej licencji każdy je skopiować dla siebie!
Wspólnie z fabrykami Volkswagen, Bosch, Siemens rozwijamy oprogramowanie przewidywania awarii oraz rozpoznawania obrazu, poprawiające warunki pracy ludzi.
Dla lokalnych liderów branż spożywczej i motoryzacyjnej, rozwijamy tzw. cyfrowego bliźniaka w celu podniesienia wydajności produkcji oraz optymalizacji intralogistyki.
Wspólnie z firmą Intel szkolimy nauczycieli techników i liceów na trenerów sztucznej inteligencji (AI). Następnie ich uczniowie opracowują prototypy projektów społecznych.
Szkolimy pracowników oświaty w zakresie tworzenia wirtualnych gier terenowych i escape room w oparciu o archiwa zbiorów Federacji Bibliotek Cyfrowych, Polon, Europeana.